Компанія UPM оголосила про намір закрити паперову фабрику в Еттрінгені, Німеччина, у липні 2025 року в рамках ширшої стратегії UPM, спрямованої на коригування виробничих потужностей для кращого задоволення прибуткового попиту клієнтів і забезпечення довгострокової конкурентоспроможності. Закриття фабрики є важким ударом для місцевої громади, але компанія розглядає його як необхідний крок для забезпечення майбутнього.
Закриття фабрики в Еттінгені призведе до скорочення річних виробничих потужностей з виробництва некрейдованого паперу для друку на 270 000 тонн. Це значна зміна, яка вплине не лише на обсяги виробництва, але й на робочу силу компанії, оскільки, за оцінками, закриття фабрики в Еттрінгені призведе до скорочення близько 235 робочих місць. Проте компанія UPM намагатиметься надати підтримку та альтернативні варіанти для тих працівників, яких торкнуться ці зміни.
На додаток до закриття, UPM також оголосила про плани скорочення своєї робочої сили у Фінляндії. Згідно з планами компанії, буде скорочено 107 робочих місць по всій країні. Ці скорочення супроводжуватимуться планами щодо підвищення гнучкості на фабриках та оптимізації організаційної структури. Особливо це торкнеться паперових фабрик у Кауці, Кюмі, Раумі та Ямсянкоскі.
Заходи з оптимізації у Фінляндії є частиною більш широких зусиль зі створення більш ефективної та конкурентоспроможної операційної структури. Мета полягає в тому, щоб забезпечити відповідність виробничої структури компанії ринковому попиту та майбутнім цілям зростання. Заходи з підвищення ефективності, включаючи реструктуризацію інших заводів компанії в Аугсбурзі, Шонгау, Бландіні та Каледонії, є частиною загальної стратегії.
Крім того, UPM вбачає значні можливості для оптимізації в централізації відділів логістики на німецьких заводах. Це можна розглядати як частину більш широких заходів з підвищення ефективності, спрямованих на краще використання ресурсів і консолідацію операцій.
Загалом, метою цих заходів UPM є створення більш гнучкої та ефективної організаційної структури. Компанія прагне підвищити свою конкурентоспроможність на ринку, щоб мати можливість реагувати на мінливі ринкові умови та забезпечити стабільне майбутнє бізнесу. Заплановані зміни далися нелегко, але UPM вважає їх необхідними для забезпечення довгострокового сталого зростання.