Фінська компанія UPM та Університет прикладної науки Гельсінкі представили в Женеві концепт-кар, у виробництві якого використовується значна кількість деревини. Використання деревини в машинобудуванні не є новиною: ми пам'ятаємо прикрашення 60 -х, коли борти автомобілів несли дерев'яні вставки, бальсову підлогу Chevrolet Corvette, ясеневу раму Morgan. Але ніде ще біоматеріали не використовувалися так широко. Їх перевага перед металом в тому, що деревина - поновлюваний ресурс, до того ж технології її обробки зробили крок так далеко, що матеріали стали придатними для автомобілебудування.
Концепт Biofore при всій своїй унікальності готовий до застосування на дорогах загального користування. За заявою виробників він не тільки екологічний, але і вельми безпечний. У конструкції UPM застосувала два матеріали природного походження: композитний матеріал Formi і спеціальну фанеру Grada. Formi наполовину складається з целюлозного волокна. Цей матеріал пішов на передній бампер, бічні «спідниці», двері, передню панель і деякі деталі інтер'єру.
Фанера UPM Grada підходить для термоформування, так що її можна використовувати звичним для автозаводів методом прес-форм. Нею покрили частині центральної консолі, козирки приладів, внутрішні панелі дверей і підлогу пасажирського відсіку. Не можна не відзначити, що обидва матеріали виробляє та сама компанія UPM. За словами її розробників, деревина зробила автомобіль на 150 кг легше, ніж якби він був побудований з традиційних матеріалів .
Для концепту обраний дизельний мотор 1.2 л, а в якості палива використовується біодизель, синтезований з відходів деревної промисловості виробництва, знову ж таки, компанії UPM. Концепти, створені задля підвищення впізнаваності бренду - не рідкість в автомобільному світі, але так піарити власні продукти за ширмою екології, здається, ще ніхто не здогадувався.