З 12 по 15 вересня 2023 року в Познані, Польща, проходитиме Міжнародна виставка DREMA. Це провідна виставка, присвячена деревообробній промисловості, яка пропонує вітрину польської деревообробної та меблевої промисловості, а також арену для встановлення та підтримки міжнародних ділових відносин. Подія поєднує в собі пропозиції провідних компаній галузі з енергією зустрічей, обміну знаннями та ідеями з численних виставок і конференцій, що проводяться в одному приміщенні.
Відвідувачі DREMA 2023 зможуть побачити роботів, передові системи, енергозберігаючі рішення, видовищні шоу, які демонструють обладнання в дії, взяти участь у практичних майстер-класах, конкурсах та дискусійних панелях.
Під час кризи компанії прагнуть економити, не відмовляючись від зростання. Чи можна поєднати ці елементи? Вересневий захід є платформою для обговорення проблем компаній деревообробної промисловості в контексті нестачі персоналу, сировини та проблем з постачанням. Подія також допомагає підприємствам досліджувати шляхи підвищення ефективності за допомогою автоматизації та роботизації у виробничих процесах.
Під час DREMA польські та світові лідери індустрії мають можливість поділитися своїм досвідом використання цифрових рішень та сучасних інструментів, даючи можливість поговорити з експертами про те, як прагматично протистояти поточним проблемам. За словами Анджея Полрольнічака, директора виставки DREMA, вітчизняні компанії повинні розвиватися та інвестувати в інновації, щоб йти в ногу з економічними реаліями. Також необхідно впроваджувати у виробництво нові технології, підвищувати комфортність праці, ефективність виробництва, гнучкість для підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому та зовнішньому ринках.
У 2023 році шістнадцята виставка меблевого виробництва присвячена презентації новітніх технологій виготовлення меблів з використанням автоматизованих та роботизованих процесів. Мета заходу – поєднати презентацію передових технологій, що використовуються у виробництві меблів, із благородним аспектом заходу. Його метою є надання доступу до дитячих меблів найбільш потребуючим вихованцям дитячих будинків України.
Компанії, організовані Асоціацією виробників деревообробних верстатів, пристроїв та інструментів DROMA, Факультетом лісового господарства та деревообробки Познанського університету природничих наук та MTP Group, забезпечують необхідні матеріали, верстати та інструменти, а студенти несуть відповідальність для організації процесу виробництва меблів на меблевій демонстраційній фабриці.
План виробництва передбачає виготовлення 100 комплектів меблів для дитячої кімнати, в тому числі ліжко з матрацом і шафа. У процесі виробництва меблів будуть висвітлені новітні рішення, пов’язані з автоматизацією та роботизацією технологічних процесів, які вписуються в концепцію Industry 4.0. Він включатиме процес обробки меблевих плит, облицювання кромок, обробку поверхонь дерев’яних елементів, підгонку фурнітури, пакування деталей меблів, підготовку до відправлення та складську логістику. Кампанія DREMA Children – це практична арена для студентів і благородна справа.
8-й польський меблевий конгрес «Польські меблі – конкурентоспроможна Польща» — це щорічний захід, організований Польською торгово-промисловою палатою виробників меблів. У Конгресі беруть участь як керівники провідних меблевих компаній, так і молоді динамічні підприємства, об’єднані інтересом до ефективного розвитку бізнесу. Конгрес вказує на напрямки змін у меблевій промисловості, майбутні виклики та стратегії їх подолання,
Під час Конгресу обговорюватимуться актуальні для меблевої промисловості теми, наприклад, загрози експорту польських меблів від азійських виробників. Експерти підкажуть, де шукати реальні конкурентні переваги над такими загрозами, чи то в ставці на дизайн, якість, сертифікацію, екологію чи бренд.
Конгрес допомагає учасникам вивчити автоматизацію та роботизацію виробничих і логістичних процесів як майбутнє меблевої промисловості. Вони дізнаються, як виглядає її впровадження в компаніях, як використовувати діджиталізацію в маркетингу та продажах, як будувати відносини з клієнтами.
Конгрес обговорює стратегії для складних часів із прикладами компаній і брендів, які протистоять рецесії. Аудиторія дізнається, що виклики – це можливості, які можна надати, якщо їх вчасно помітити та використати