Шведський рiтейлер IKEA розглядає можливість запуску онлайн-платформи для продажу не тільки своїх меблів, а й продукції конкурентів.
Компанія також готується до тестування можливості продажу своїх товарів через сторонні інтернет-майданчики, такі як, наприклад, Alibaba або Amazon, заявив головний виконавчий директор Inter Ikea Торбйорн Луф в інтерв'ю газеті Financial Times. Inter IKEA - підрозділ, через яке здійснюється управління магазинами, які працюють за договором франшизи.
За словами Т.Луфа, компанія оцінює можливість запуску платформи, що є чимось середнім між власним сайтом IKEA і такими порталами, як Amazon, які продають практично все.
"Які є можливості між домінуючими, великими, глобальними платформами і сайтом компанії? Я думаю - маса можливостей. Наприклад, Zalando - це платформа продажу одягу і модних товарів. Я думаю, спробувати щось подібне було б дуже цікаво", - зазначив Т .Луф.
Він підкреслив, що IKEA поки не веде переговори ні з одним зі своїх конкурентів. При цьому, за його словами, компанія була б рада бути залученою в створення галузевої платформи для глобальних продажів.
IKEA проходить через одну з наймасштабніших трансформацій за свою історію, тестуючи нові концепції - від лізингу меблів до відкриття магазинів нового міського формату.
За словами Т.Луфа, нові маршрути для розвитку онлайн-продажів будуть відкриватися в найближчі роки, і він хотів би, щоб Ikea була частиною цього процесу.
Джерело: Інтерфакс-Україна