Реєстрація Рус  Укр
Портфель
Новини
  • Торговий майданчик
  • Компанії
  • Оголошення
  • Новини

Мораторій на вивезення деревини - це шлях до корупції та недобросовісної конкуренції

Дата: 1 липня 2016p. - 11:14
Переглядів: 282

Директор українського національного представництва Лісової опікунської ради (FSC) Павло Кравець вважає нинішню політику в галузі лісового господарства дискримінаційною та неефективною. Керівник Лісової опікунської ради наполягає, що будь-які заборони продажу деревини призведуть до зловживань і фальсифікацій. Це підтверджує і провальний закон про тимчасову заборону на вивезення необробленої деревини.

Павло Кравець вважає, що монополія на продаж і покупку ресурсів призведуть до недобросовісного ведення бізнесу, розквіту корупції і зниження конкурентноздатності українських товарів. А запропоновані заходи контролю, такі як чіпування і реалізація за допомогою аукціонів вже застаріли і не відповідають світовим стандартам. Уже зараз знаходяться умільці, які підробляють документи і бірки на деревах. Керівник FSC наполягає на пошуку інших рішень, які змогли б працювати в умовах ринкової економіки. Кравець рекомендує звернути увагу на бізнес-клімат в країні, створити умови для інвесторів і вітчизняних виробників.

Подібної ідеї дотримується і виконавчий директор Східного комітету німецької економіки (Ost-ausschuss) Міхаель Хармс, який радить українському уряду відійти від заборон і звернути увагу на європейський досвід. Міхаель Хармс наполягає, що більш ефективним засобом захисту навколишнього середовища є раціональне лісокористування з впровадженням повного спектра методів відновлення лісу.

Керівник Ost-ausschuss рекомендує звернутися до основ і принципів FSC, використовувати вже випробувані європейські методи. Як приклад Міхаель Хармс навів досвід австрійської компанії Holzindustrie Schweighofer, яка пропонує використовувати PIL-RFID-чіпи і мобільні пристрої для відстеження походження та руху деревини. Будь-який власник мобільного устаткування в режимі реального часу зможе відстежити походження вантажу від місця вирубки до кінцевого виробу, подивитися всі дозвільні документи і ланцюжок постачання.





Дивіться також

comments powered by Disqus